بازی اندروید Plants vs. Zombies 2 که جزو 20 بازی برتر اندروید از ابتدا تا به امروز می باشد که اگر تا به حال موفق نشده اید این بازی را تجربه کنید همین حالا با دانلود و نصب این بازی برای مدت ها خود را سرگرم کنید.
بازی در سبک استراتژی و فکری می باشد و در خود صد مرحله هیجان انگیز را جا داده است که هر کدام از این مرحله ها خود به چند مرحله دیگر تقسیم می شوند.
داستان بازی : زامبی ها قصد ورود به محدوده شما را دارند پس باید از ورود آنها جلوگیری نمایید,با کاشتن گیاهان که یک گیاه معمولی هم نیستند هر کدام از این گیاهان کارایی خاص خود را دارد.بازی در ابتدا مقداری سکه در اختیار شما قرار می دهد که شما باید طوری بازی را مدیریت کنید که تمام زامبی ها را نابود کنید و اجازه عبور را به آنها ندهید.در طول بازی برای شما مقدار کمی پول فرستاده می شود اما این مقدار پول کافی نیست و باید با کاشت گل آفتابگردن پول های بیشتری تهیه کنید تا بتوانید گیاهان قدرتمندی را خریداری نمایید.
توجه داشته باشید در مرحله های نسخه بازی Plants vs. Zombies 2 v1.5.252752 تعداد گیاهان و ابزار هایی که در اختیار شما قرار داده می شود بسیار کم است شما باید با عبور از مراحل و جمع آوری سکه و الماس گیاهان و ابزار های خریداری کنید.
سایت برای موبایل این بازی فوق العاده را به شما پیشنهاد میکند.پس هرگز این بازی را از دست ندهید.
 بازی گیاهان در مقابل زامبی ها نسخه انگلیسی Plants vs. Zombies 2 اندروید