loading...
کهنوج دانلود
kahnoojdlmajid بازدید : 250 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی نفرین جادوگر A Wizards Curse

A Wizards Curse دانلود بازی نفرین جادوگر A Wizards Curse

A Wizards Curse اسم بازی سرگرم کننده ای از شرکت معروف Big Fish Games در سبک هیدن آبجکت و فکری است که در آن باید از قربانی شدن ساکنان شهر جلوگیری کنید. در این بازی جادوگر خبیث دوباره به شهر برگشته است و با جادوی سیاه خود همه افراد را به مرور زمان به سنگ تبدیل می کند و روحشان را می گیرید. این جادوگیر قدرت بسیار زیادی داشته و هیچ یک از ساکنان نتوانسته اند جلوی او را بگیرند، برای همین هم از شما درخواست یاری و کمک کرده اند تا از مرگ دیگر افراد جلوگیری و جادوی سیاه را باطل کنید. برای این کار در بازی A Wizards Curse نیاز به پیدا کردن سر نخ ها و اشیاء پنهان شده در کوهستان ها، جنگل ها و داخل شهر دارید و باید به دقت همه جا را بگردید تا به سر نخی برسید و سپس آن را دنبال کنید.

مناظر این بازی همگی با دست و به زیبایی طراحی شده اند و به صورت دو بعدی هستند و تقریبا حرکت زیادی ندارند. برخی از این محیط ها در A Wizards Curse ترسناک و برخی شاد و رنگارنگ هستند و همه این ها بستگی به نوع مرحله دارد. پازل ها و معمای های زیادی در این بازی تعبیه شده اند و برای دست یابی به یک شیء ارزشمند باید چندین معما و پازل را حل کنید و از تمامی موانعی که جادوگر در هر یک از مراحل قرار داده است، بدون هیچ مشکلی عبور کنید. باطل کردن جادو به همین راحتی نیست و نیاز به زمان زیادی دارید و مرحله به مرحله باید از قدرت آن بکاهید تا در پایان از بین برود. موسیقی های متنی که در بازی A Wizards Curse به کار رفته اند، بسیار مناسب اند و در کنار گیم پلی خلاقانه ای که دارد، یک بازی جالب را در سبک Hidden Object پدید می آورند.

 

kahnoojdlmajid بازدید : 180 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی ماشین Armored Car HD – اندروید

Armored Car HD دانلود بازی ماشین Armored Car HD   اندروید

Armored Car HD یا ماشین زره پوش یکی از بازی های جدید سیستم عامل اندروید در سبک ماشین سواریست که شرکت CreDeOne Limited سازنده و منتشر کننده آن می باشد. خود را برای مسابقه ای مرگبار و هیجان انگیز در این بازی آماده کنید! ماشین زرهی مورد نظرتان را از میان چندین ماشین انتخاب نمایید و سپس وارد خیابان های شهر شوید و بدون هیچ محدودیتی رانندگی کنید. مسابقاتی که برگزار می شوند، به همراه ماشین های زره پوش دیگری هستند که قدرت همسان یا بیشتری نسبت به شما دارند و دست به هر کاری می زنند تا رقبای خود را از دور مسابقات حذف کنند. برای همین در بازی Armored Car HD نیاز به تجهیز کردن ماشین به سلاح های جنگی از جمله مسلسل و هم چنین آیتم های دفاعی به بخش های مختلف ماشین دارید.

Standard, Survival و Chase گیم مود های این بازی محسوب می شوند که در بخش اول فقط باید به فکر فرار از دست ماشین های جنگی دیگر باشید تا صدمه ای به ماشینتان وارد نکنند. در بخش دوم Armored Car HD هیجان بسیار زیادی چاشنی بازی نشده است و در حالت عادی با دیگران مسابقه می دهید و به فکر کسب امتیاز هستید. اما در حالت سوم بازی باید تمامی سعی خود را بکنید تا ماشین های نشان دار را تعقیب و به طور کلی نابود کنید. در بازی Armored Car HD در کل 4 ماشین قابل خرید و انتخاب در Shop هستند و علاوه بر این، آیتم های زیادی را هم می توانید از این قسمت خریداری کنید. در قسمت های حاشیه ای تصویر، اطلاعاتی از جمله سرعت و تعداد گلوله روی سلاح نشان داده می شوند و باید با توجه به آن ها به مسیر خود در خیابان ها و جاده های شهر مشغول شوید و شرایط آن ها را هم به خوبی در نظر بگیرید.

kahnoojdlmajid بازدید : 365 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی جنگ جهانی دوم Blitzkrieg

Blitzkrieg دانلود بازی جنگ جهانی دوم Blitzkrieg

Blitzkrieg از جمله بازی های استراتژیک و اکشن مخصوص کامپیوتر است که توسط شرکت CDV منتشر شده است و رخداد ها و نبرد های جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. به طور کلی در این بازی سه Campaign وجود دارد که در تاریخ هم همین طور بوده است و کاربر می تواند به طور دلخواه یکی از آن ها را برگزیند و وارد بازی شود. شوروی، آمریکا و بریتانیا، آلمان سه طرف جنگ هستند که به آن ها اشاره شد. جنگ جهانی دوم را آلمان ها شروع می کنند و به طور طوفانی جلو می روند و هیچ یک از کشور ها نمی توانند جلوی ماشین آدم کشی هیلتر را بگیرند. به همین دلیل هم کشور های آمریکا و انگلیس با یکدیگر در تاریخ و هم چنین بازی Blitzkrieg پیمان می بندند تا جلودار او باشند و به هر نحوه که شده، مانع جنایات بزرگ آن در کشور های مخلتفی از جهان شوند.

شوروی نیز از غافله عقب نمی ماند و برای حفظ منافع خود وارد جنگ جهانی دوم می شود و باری دیگر رعب و وحشت در جای جای جهان رخنه می کند. پس از انتخاب Campaign در Blitzkrieg وارد جنگ با کشور های دشمن می شوید و باید استراتژی های بسیار خوبی را برای هدایت سربازان و نیرو های نظامی خود به کار ببرید. تمامی سلاح ها، تانک ها، هواپیما های جنگی و ماشین های نظامی و هر چیزی که برای جنگ لازم است، در اختیار بازیکن قرار گرفته اند و برای پیروزی باید تلاش کنید. در بازی Blitzkrieg بعد از این که مکانی برای حمله مشخص شد، ابتدا با هواپیما ها باید بمباران را شروع کنید و سپس با تانک ها قسمت های مهم دشمن را نابود سازید. سپس نیرو های پیاده خود را با ماشین های جنگی مستقر می کنید تا بخش اصلی حمله را آغاز کنید. با کسب پیروزی می توانید غنائم جنگی خود را همچون اسلحه ها از دشمن بردارید.


kahnoojdlmajid بازدید : 1333 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)
دانلود بازی هوایپمای جنگنده Incinerate

Incinerate دانلود بازی هوایپمای جنگنده Incinerate

Incinerate یک بازی اکشن و جنگی برای کامپیوتر است و توسط کمپانی Stars Ashes برای کامپیوتر انتشار یافته است و اتفاق های سال 2074 میلادی را روایت می کند. در ابتدای بازی شهاب سنگ بسیار بزرگی به بسیاره زمین برخورد می کند و انسان ها را به وحشت می اندازد. دانشمندان ساکن در سیاره ماه به خطر می افتند و از شما درخواست کمک می کنند. در همین حال سوار سفینه فضایی می شوید و به کمک آن ها می شتابید تا با نابودی تاسیسات دشمنان و اختلال در سیستم آن ها مفید واقع شوید. موجودات فضایی هم در بازی Incinerate بیکرا ننشته اند و اکثریت بخش های سیاره زمین را از جمله ساختمان ها، گیاهان و درختان از بین برده اند و به همین دلیل نیز اثری از زندگی آرام در هیچ یک از بخش های کره زمین دیده نمی شود.

باید خود را برای نبرده سخت با فضایی ها آماده کنید، زیرا تکنولوژی آن ها بسیار بالاتر از انسان هاست و تاسیسات دفاعی بسیار بهتری نسبت به شما دارند. زاویه دوربین در Incinerate از سمت بالا است و سفینه فضاییتان نیز در سمت پایین تصویر به نماش داده می شود و به سمت جلو پیشروی می کنید تا دشمنان را از میان بردارید. از سلاح های فوق پیشرفته ای بر روی سفینه استفاده می کنید و هم چنین در مراحل بالاتر قدرت و دقت آن ها خیلی بیشتر از مرحله های قبل خواهد شد. تعداد دشمنان مرحله به مرحله رو به افزایش است و از جهات مختلفی به سمتتان شلیک می کنند و حتی یک ثانیه هم نباید غفلت کنید. در بازی Incinerate محیط ها و پایگاه های فضایی متعددی با آب و هوا های متنوع در چندین بخش از کره ماه و زمین برای هر یک از مراحل تدارک دیده شده اند و به هیچ وجه خسته کننده و بدون تنوع نخواهند بود.

kahnoojdlmajid بازدید : 309 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم تون کوچک tiny toon برای کامپیوتر

166 دانلود بازی کم حجم تون کوچک tiny toon برای کامپیوتر

.

بی شک کمپانی معروف سگا ( Sega ) یکی از شرکت های بزرگ و به نام، در عرصه ی تولید بازی های کنسول بوده است. شرکت سگا، بازی های زیبا و جذاب بسیاری را در میان شرکت های بازی سازی هم عصر خود، عرضه و منتشر کرده و همواره بازی های این کنسول طرفداران خاص خود را داشته است؛ بازی تون کوچک یا tiny toon همواره یکی از بازی های مهیج در زمان خود بوده که توانسته ذهن بسیاری از طرفداران بازی های کنسول را به خود جذب کند.این  بازی با اینکه دو بعدی و با گرافیک پایین تری نسبت به بازی های امروزی منتشر شده اما می تواند ساعت ها کاربر را به خود مشغول کند. بازی تون کوچک داستان خرگوش باهوشی می باشد که برای به دست آوردن هویج و امتیاز بیشتر باید از سد موش های بد جنس بگذزد. امیدواریم از انجام بازی کم حجم تون کوچک نهایت لذت را ببرید.

kahnoojdlmajid بازدید : 324 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی کامپیوتر دانلود بازی کم حجم جوجه ی ناقلا tok tori

168 دانلود بازی کم حجم جوجه ی ناقلا Toki Tori

بازی زیبا و سرگرم کننده ی جوجه ی ناقلا یا همان «Toki Tori» با سبکی فانتزی و جالب توانسته یکی از بازی های محبوب در جهان باشد. در این بازی شما باید به جوجه ی ناقلا کمک کنید تا با نابود کردن دشمنان خود و جمع آوری امتیازات لازم، هر یک از مراحل بازی را به اتمام برساند. بازی جوجه ی ناقلا به گونه ای است که پس از انجام هر مرحله، کاربر را برای به اتمام رساندن مرحله ی بعد ترقیب می کند و این بازی می تواند ساعت ها ذهن شما را به خود مشغول کند. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم محبوب و زیبا را به صورت رایگان از سایت ارم دانلود دریافت کرده و نهایت لذت را از آن ببرید.

kahnoojdlmajid بازدید : 192 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی فکری پل سازی مخصوص اندروید
Bridge Constructor Medieval1

با دانلود بازی فکری برای اندروید خودتان موافقید؟بازی پل سازی از بهترین این نوع بازی هاست که خلاقیت خاص خود را می طلبد.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی بازی جدیدی با نام Bridge Constructor Medieval در خدمت شما دوست داران و گیمرهای سیستم عامل آندرویدی هستیم. آیا برای این بازی فکری آمادگی لازم را دارید؟ مهارت خود را در حرفه ی پل سازی محک بزنید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما را به سفر در دوران قرون وسطی و انجام بازی شماره یک پل سازی در آندروید مارک با نام Bridge Constructor دعوت می کنیم ! در طول بازی Bridge Constructor Medieval شما به چندین قرن گذشته و در زمان شوالیه ها و قلعه ها سفر می کند ، در این دوران تاریخی لازم است که مهارت پل سازی خود را به رخ دشمنان بکشید ؛ در این دوران ممکن است جنگ هایی متعدد رخ دهند ، در صورتی که پل های ساخته شده از مقاومت کافی برخوردار نباشند در طول این جنگ ها ممکن است ضمن فروریزی مردمان شما را در معرض خطر جدی قرار دهند ! پل های مورد نظرتان را با ساختار ستون ها استوار و محکم کرده و با استفاده از ابزار هایی نظیر چوب، چوب سنگین، سنگ ، طناب و سقف پل ساختار پل ها را آماده سازی کنید. ممکن است در مراحل ابتدایی بازی ، خطاهایی را مرتکب شوید ؛ اما با مرور زمان و کسب مهرات ها ، فراخواهید گرفت که در هر سطح و مکانی بایست از چه ابزاری استفاده کنید. در زمان محاصره ، نیروهای دشمن پل های شما را بمباران می کنند ، با استفاده از سقف پل ها می توان از مردان و دستاوردهای حکومتی منطقه محافظت کرد. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • mohamadtataloo
  • اموزش طراحی چت روم
  • تاپ پیک وان
  • بزرگترین سایت گالری عکس و فیلم و آهنگ ایران
  • هر چی دلت میخواد اینجا هست...
  • وبلاگ دانلود
  • به ساعت ترین مرجع موزیک
  • آهنگساز
  • آهنگساز
  • اینجادست تقدیرمینویسد♥ردپای عشق♥
  • سـتـاره دانـلـود
  • دانلود فيلم هاي جديد با لينک مستقيم
  • آرتــیــن دانــلـــود،مرجع دانلود فـــارســـی زبانـان
  • هیئت منتظران موعود
  • میهن فراز
  • ღتنهاترین تنهای تنهاღ
  • Asia Gamer | دنیای بازی های رایانه ای
  • ایزدخواست دروازه تمدن دیرینه فارس
  • همه چی دانلود
  • گوهر دانش
  • تراختور
  • درددل
  • ♥ پروانه كوچولو ♥
  • ترانه های دلم برای یاسمین
  • دنياي تنهايي من...
  • بی حساب و کتاب
  • از عشق تا دلتنگی
  • خواندنی هایی که لازم داریم
  • ·٠•●♥ ஜعاشقانهஜ♥●•٠·
  • ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ 乇пđƖέṥṥ(◑‿◐)
  • sevim
  • پاتوق تفريحي و سرگرمي دهكدستان
  • ورزشکده 92
  • عشق
  • آبی به رنگ احساس من
  • **اشک بهار**
  • اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
  • دهکده عشق
  • ◡‿◡✿با خنده وارد شو و بخند ◡‿◡✿
  • من میگم تو هک کن؟
  • پاتوق تو
  • عکس های خنده دار
  • دلم دریای خون آلود ، جولانگاه درد است
  • بهترین وبلاگ دنیا
  • ýĂH & ʟρʘ
  • عاشقانه های دو دختر
  • گلهای آفتاب
  • RESIDENT EVIL lover
  • كلبه من و تو
  • GAME DELOVE
  • lovely Girl
  • همراه آخر...
  • سرزمين برفى
  • آرمان همیشگی من!!؟
  • ساورا
  • ღ♥آغوش تنها♥ღ
  • دانلود رایگان
  • funny time
  • برای دلی که شکست
  • در هم بر هم
  • فرهنگ قرآن
  • ♥عشقم آیرین جون ♥
  • fazoo
  • حررررف نداره
  • بیا بخندیم
  • آموزشگاه خیاطی و گلدوزی جوادی
  • عشق کودکی ام
  • منتظران ظهور
  • Mona66 II
  • طراحی چهره تک برگ
  • بهترین منبع عکس های اچ دی با لینک مستقیم
  • گروه وبلاگ نویسی ای ان جی
  • سوگلی
  • (گروه روانشناسی ناحیه 2 اهواز)
  • شیمی برای تغییر
  • i Stand By You For Ever
  • فیس خنده
  • ღლღهمه چی از همه جا ღლღ
  • هامون پرس
  • ♂☠ دنیایی دخترونه ☠♂
  • سایه تنهایی
  • بازیگران و.......
  • دل خونه ی من
  • یلدا
  • باران که میبارد...
  • عسل بانو
  • سایه تنهایی
  • (()) × (()) × alone days (()) × (())
  • دلنوشته های من و بارون........
  • دنیای خنده
  • هر چی که فکرشو کنی!!
  • خیییییییییییییییلی جالب
  • پاتوق دخترپسرا
  • رنگارنگ
  • فروشگاه خانه و خانواده
  • ♥کــافـه گـپ♥
  • متن های عاشقانه من برای دخترم - پريسا 53
  • به خاطرحسین
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع , مطلب بگذاریم
    شما اهل کدام استان هستید
    از سایت راضی هستی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    من یک __________ هستم
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 751
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 288
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 699
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,607
  • بازدید ماه : 3,607
  • بازدید سال : 72,526
  • بازدید کلی : 1,222,439
  • کدهای اختصاصی

    ابزار نظر سنجی

    ختم صلوات

    Instagram
    ابروی ما را در گوگل نبرید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    تصویر ثابت

    تبادل لینک رایگان

    عنوان : کهنوج دانلود
    لینک : www.kahnoojdl.ir

    ابتدا ما را لینک کنید و سپس در اینجا خبر دهید