loading...
کهنوج دانلود
کینگ بازدید : 273 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پانزدهم و شانزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهاردهم به پست اضافه شد|

 

Hulk and the agents of SMASH cover دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …

کینگ بازدید : 223 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

Rekoil یک بازی شوتر اول شخص یا FPS است که بخش تک نفره ندارد و یک بازی مولتی پلیر آنلاین محسوب میشود ، نسخه اولیه بازی با ۱۰ نقشه ، بیش از ۴۰ سلاح مختلف ، ۷ نوع بازی ، ۵ نوع کلاس بندی منتشر شده است. سبک بازی اکشن بوده و توسط ۵۰۵ Games طراحی و ساخته شده است و شرکت Plastic Piranha آنرا در شبکه Steam منتشر کرد. شرکت سازنده عنوان اصلی را اینگونه بیان کرده است: مپ (نقشه) های خود را بسازید و آن ها را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارید! ایجاد مراحل FPS و نقشه ها با کمک کیت ساخت و ساز Rekoil و استفاده از ابزارهای قدرتمند بعدی به عرصه های سفارشی و اشتراک گذاری آنها با دیگر بازیکنان Rekoil از ویژگی های اصلی این بازی است. بازی در یک دنیای به مراتب ویران شده به وقع میپیوندد و در طول بازی باید دشمن را نابود کنید، بازیکنان باید بیشترین امتیاز را دریافت کنند تا به پیروزی برسند. بازی با ۷ حالت مختلف، ۱۰ نقشه، و بیش از ۴۰ سلاح های مختلف با عمل FPS حرفه ای و سرگرم کننده از ویژگی های این بازی است. درمورد گرافیک بازی Rekoil نمیتوان گفت که بازی از موتور گرافیکی حرفه ای بهره میبرد اما در مقایسه با حجم کلی بازی گرافیک راضی کننده ای دارد و تا سازنده بیشتر سعی کرده بر روی ویژگی و گیم پلی بازی تمرکز کند تا گرافیک!

Rekoil PC-REVOLT

 

Rekoil pc cover دانلود بازی Rekoil برای PC

کینگ بازدید : 264 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون

کینگ بازدید : 319 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

Adobe Photoshop CC 14.2 Final (LS20)

\"Adobe

کینگ بازدید : 306 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

\"Angry

کینگ بازدید : 224 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

 

\"AKVIS

کینگ بازدید : 217 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

\"converti

کینگ بازدید : 497 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

 

\"GiliSoft

کینگ بازدید : 197 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Wondershare Data Recovery یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد. استفاده از این نرم افزار در عین قدرتمند بودن آن بسیار ساده و سریع است چرا که هر نوع بازیابی فقط دارای ۳ مرحله اصلی خواهد بود. انتخاب نوع جستجو ، جستجو و مشاهده نتایج. نرم افزار دارای ۴ روش برای بازیابی اطلاعات حذف شده است که شامل بازیابی از روی هارد دیسک فرمت شده،درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده و حذف شدن اطلاعات به روش های عادی که تمامی آنها توسط Wondershare Data Recovery قابل بازیابی هتسند. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۵۰ فرمت فایل نظیر عکس،ویدیو،اسناد،موزیک و فایل های فشرده و… هیچ نوع فایل از دسته رفته ای را برای بازیابی از دست نخواهد داد. همچنین این نرم افزار در کنار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک میتواند انواع اطلاعات را از روی هارد های اکسترنال،حافظه های usb،گوشی های موبایل و… نیز بازیابی نماید. یکی از قابلیت های مهم نرم افزار نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت بندانگشتی است که این قابلیت برای انجام فرایند بازیابی عکس ها بسیا موثر خواهد بود. قابلیت pause یعنی نگهداشتن جستجو و ادامه آن در زمانی دیگر نیز در این نرم افزار تعبیه شده است و همچنین توانایی ذخیره کردن نتیجه جستجو و انجام فرایند بازیابی در زمانی دیگر نیز از امکانات مهم نرم افزار Wondershare Data Recovery محسوب می شود. 

 

\"Wondershare

 

کینگ بازدید : 572 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

\"filezilla

کینگ بازدید : 194 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Office Tab Enterprise نرم افزاری بسیار عالی برای اضافه کردن قابلیت Tab-Browsering با نرم افزارهای بسته Mircosoft Office می باشد. همانطور که میدانید در نرم افزارهای آفیس اگر بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان باز کنید باید هرکدام از آنها در پنجره باز کنید و همانند نرم افزارهای مرورگر نیست که هر فایل در یک تب باز شود و این در زمانی که نیازمند سرعت عمل باشید بسیار دردساز خواهد بود ولی با نرم افزار Office Tab Enterprise میتوانید به راحتی قابلیت باز شدن تمامی فایل ها در یک پنجره نرم افزار و قابلیت تب را به نرم افزارهای بسته Office اضافه کنید. Office Tab Enterprise با پشتیبانی از نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project و Visio و… میتواند به سادگی قابلیت  Tab-Browsering را در آنها فعال کند تا سریعتر بتوانید نسبت به مدیریت و ویرایش فایل های خود بپردازید. 

 

\"Office

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • mohamadtataloo
  • اموزش طراحی چت روم
  • تاپ پیک وان
  • بزرگترین سایت گالری عکس و فیلم و آهنگ ایران
  • هر چی دلت میخواد اینجا هست...
  • وبلاگ دانلود
  • به ساعت ترین مرجع موزیک
  • آهنگساز
  • آهنگساز
  • اینجادست تقدیرمینویسد♥ردپای عشق♥
  • سـتـاره دانـلـود
  • دانلود فيلم هاي جديد با لينک مستقيم
  • آرتــیــن دانــلـــود،مرجع دانلود فـــارســـی زبانـان
  • هیئت منتظران موعود
  • میهن فراز
  • ღتنهاترین تنهای تنهاღ
  • Asia Gamer | دنیای بازی های رایانه ای
  • ایزدخواست دروازه تمدن دیرینه فارس
  • همه چی دانلود
  • گوهر دانش
  • تراختور
  • درددل
  • ♥ پروانه كوچولو ♥
  • ترانه های دلم برای یاسمین
  • دنياي تنهايي من...
  • بی حساب و کتاب
  • از عشق تا دلتنگی
  • خواندنی هایی که لازم داریم
  • ·٠•●♥ ஜعاشقانهஜ♥●•٠·
  • ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ 乇пđƖέṥṥ(◑‿◐)
  • sevim
  • پاتوق تفريحي و سرگرمي دهكدستان
  • ورزشکده 92
  • عشق
  • آبی به رنگ احساس من
  • **اشک بهار**
  • اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
  • دهکده عشق
  • ◡‿◡✿با خنده وارد شو و بخند ◡‿◡✿
  • من میگم تو هک کن؟
  • پاتوق تو
  • عکس های خنده دار
  • دلم دریای خون آلود ، جولانگاه درد است
  • بهترین وبلاگ دنیا
  • ýĂH & ʟρʘ
  • عاشقانه های دو دختر
  • گلهای آفتاب
  • RESIDENT EVIL lover
  • كلبه من و تو
  • GAME DELOVE
  • lovely Girl
  • همراه آخر...
  • سرزمين برفى
  • آرمان همیشگی من!!؟
  • ساورا
  • ღ♥آغوش تنها♥ღ
  • دانلود رایگان
  • funny time
  • برای دلی که شکست
  • در هم بر هم
  • فرهنگ قرآن
  • ♥عشقم آیرین جون ♥
  • fazoo
  • حررررف نداره
  • بیا بخندیم
  • آموزشگاه خیاطی و گلدوزی جوادی
  • عشق کودکی ام
  • منتظران ظهور
  • Mona66 II
  • طراحی چهره تک برگ
  • بهترین منبع عکس های اچ دی با لینک مستقیم
  • گروه وبلاگ نویسی ای ان جی
  • سوگلی
  • (گروه روانشناسی ناحیه 2 اهواز)
  • شیمی برای تغییر
  • i Stand By You For Ever
  • فیس خنده
  • ღლღهمه چی از همه جا ღლღ
  • هامون پرس
  • ♂☠ دنیایی دخترونه ☠♂
  • سایه تنهایی
  • بازیگران و.......
  • دل خونه ی من
  • یلدا
  • باران که میبارد...
  • عسل بانو
  • سایه تنهایی
  • (()) × (()) × alone days (()) × (())
  • دلنوشته های من و بارون........
  • دنیای خنده
  • هر چی که فکرشو کنی!!
  • خیییییییییییییییلی جالب
  • پاتوق دخترپسرا
  • رنگارنگ
  • فروشگاه خانه و خانواده
  • ♥کــافـه گـپ♥
  • متن های عاشقانه من برای دخترم - پريسا 53
  • به خاطرحسین
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع , مطلب بگذاریم
    شما اهل کدام استان هستید
    از سایت راضی هستی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    من یک __________ هستم
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 751
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 288
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 699
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,658
  • بازدید ماه : 3,658
  • بازدید سال : 72,577
  • بازدید کلی : 1,222,490
  • کدهای اختصاصی

    ابزار نظر سنجی

    ختم صلوات

    Instagram
    ابروی ما را در گوگل نبرید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    تصویر ثابت

    تبادل لینک رایگان

    عنوان : کهنوج دانلود
    لینک : www.kahnoojdl.ir

    ابتدا ما را لینک کنید و سپس در اینجا خبر دهید