loading...
کهنوج دانلود
کینگ بازدید : 283 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

Note: Episode 1 added separately!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 2 برای PC

کینگ بازدید : 245 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

در حالیکه Square Enix هنوز مدرکی مبنی بر اینکه بازی Final Fantasy Versus XIII در دست ساخت است، ارائه نکرده، آن ها نسخه دیگری از Final Fantasy XIII را معرفی کردند. بازی ای که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد این سری از بازی ها معرفی شد و Lightning Returns: Final Fantasy XIII نام دارد. این کمپانی اعلام کرده که LR آخرین نسخه از این سه گانه و ترکیبی از المان های جدید و قدیمی خواهد بود. در این مراسم، آقای یوجی آبه (Yuji Abe) یکی از اعضای کلیدی این سری از بازی ها حضور داشت و اطلاعات مختلفی را درباره این عنوان بیان کرد. او به این موضوع اشاره کرد که حالت شخصی سازی بیشتری را در این بازی مشاهده می کنیم و همین طور توانایی انجام حرکات بیشتری را با Lightning خواهیم داشت. او در این نسخه سرانجام به این موضوع پی می برد که به چه صورت می تواند ماجرایی که شروع کرده را به پایان برساند. او در این نسخه ۱۳ روز زمان دارد تا بتواند دنیا را نجات دهد. اگر او موفق به انجام این کار نشود، همه چیز به پایان می رسد. یکی از المان های جدیدی که سازندگان بازی آن را بسیار پررنگ جلوه داده اند، سیستم مبارزات و شکست دادن دشمنان و هیولاهای مختلف است. Lightning در این نسخه می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند و المان های گیم پلی و چیزی که تا کنون در این سری از بازی ها مشاهده کرده ایم را تغییر می دهد.

Lightning Returns Final Fantasy XIII PS3-DUPLEX

 

Lightning Returns Final Fantasy XIII ps3 cover small دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای PS3

کینگ بازدید : 349 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

speedtest محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.5 – آیفون و آیپد

کینگ بازدید : 283 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v9.0.0.r30

کینگ بازدید : 665 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

کینگ بازدید : 525 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

Kolah Ghermezi 92 TVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|اتمام مجموعه|

|قسمت بیستم (ویژه برنامه عید نیمه شعبان) به پست اضافه شد|

Kolah Ghermezi 92 cover دانلود سریال کارتونی کلاه قرمزی 92

 

نام انیمیشن: Kolah Ghermezi 92 – کلاه قرمزی ۹۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: کلاه قرمزی ۹۲ نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد. همزمان با پخش هر یک از قسمت ها، این مجموعه به روز رسانی شده و قسمت های جدید بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

کینگ بازدید : 241 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security 2014 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند. در نسخه جدید این بسته امنیتی که با نام Kaspersky Internet Security 2014 عرضه شده است، ویژگی های جدیدی به نرم افزار اضافه شده که به چندین مورد در ادامه اشاره می شود. به منظور افزایش امنیت نرم افزارهای اجرایی ویندوز شما، حالت "نرم افزارهای مطمئن" اضافه شده است، عملکرد حالت "Safe Money" بهبود پیدا کرده و شما می توانید از یک مرورگر مشخص برای مراجعه به سایت های بانک و مراکز مالی خود استفاده نمایید. عملکرد بخش "Parental Control" بهبود شگرفی پیدا کرده به طوری که گزینه ی تنظیم اجازه های مختلف به ویندوز در جهت اجرای بازی ها و نرم افزارها اضافه شده است. تغییرات بسیار گسترده ای در این نسخه صورت گرفته که می توانید با مراجعه به سایت اصلی این نرم افزار، از آن ها به طور کامل مطلع شوید. به منظور دانلود این نرم افزار بی نظیر و مشاهده ی آموزش نصب آن، می توانید به ادامه ی این مطلب در وبسایت دانلودها مراجعه نمایید.

 

KIS 2014 cover تضمین امنیت شما با Kaspersky Internet Security 2014 14.0.0.4651 Final

کینگ بازدید : 205 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

Haunted Memories Episode 2: Welcome Home PC-FLT

 

Haunted Memories Ep02 pc cover دانلود بازی Haunted Memories Episode 2: Welcome Home برای PC

کینگ بازدید : 233 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

فعالیتهای دشوار و ساخت و ساز ساختمانهای عظیم را تجربه کنید،یک بازی شبیه سازی با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فیزیک و ماشین آلات سنگین شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه های بزرگ را انجام دهید و تجارت کنید. به وسیله این بازی زیبا , به عنوان یک رئیس شرکت ساخت و ساز شناخته می شوید و باید مهارت های خود را در این رشته به دید همگان بگذارید . تخریب خانه های قدیمی , پر کردن پایه های ساختمان ها با بتن و ساختن بناهای جدید را می توانید به صورت کامل در این بازی تجربه کنید . پشت دستگاه های مختلف ساخت و ساز نشسته از کامیون بارگیری گرفته تا جرثقیل های غول پیکر , مهارت خود را به رخ دیگران بکشید . هرچه بیشتر و بهتر طرح های عمرانی را به پایان برسانید , باعث می شود پول بیشتری به دست آورده و قراردادهای بزرگتری را با سایر مشتریان خود منعقد کنید همچنین می توانید تجهیزات و وسایل پیشرفته تری را نیز تهیه نمایید.

Construction Machines 2014 PC-TiNYiSO

 

Construction Machines pc cover دانلود بازی Construction Machines 2014 برای PC

کینگ بازدید : 301 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۷۰ والپیپر زیبا با موضوع دسکتاپوگرفی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۳۵۰۰×2180 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Desktopography مجموعه 270 والپیپر با موضوع دسکتاپوگرفی Desktopograhpy HD Wallpapers

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • mohamadtataloo
  • اموزش طراحی چت روم
  • تاپ پیک وان
  • بزرگترین سایت گالری عکس و فیلم و آهنگ ایران
  • هر چی دلت میخواد اینجا هست...
  • وبلاگ دانلود
  • به ساعت ترین مرجع موزیک
  • آهنگساز
  • آهنگساز
  • اینجادست تقدیرمینویسد♥ردپای عشق♥
  • سـتـاره دانـلـود
  • دانلود فيلم هاي جديد با لينک مستقيم
  • آرتــیــن دانــلـــود،مرجع دانلود فـــارســـی زبانـان
  • هیئت منتظران موعود
  • میهن فراز
  • ღتنهاترین تنهای تنهاღ
  • Asia Gamer | دنیای بازی های رایانه ای
  • ایزدخواست دروازه تمدن دیرینه فارس
  • همه چی دانلود
  • گوهر دانش
  • تراختور
  • درددل
  • ♥ پروانه كوچولو ♥
  • ترانه های دلم برای یاسمین
  • دنياي تنهايي من...
  • بی حساب و کتاب
  • از عشق تا دلتنگی
  • خواندنی هایی که لازم داریم
  • ·٠•●♥ ஜعاشقانهஜ♥●•٠·
  • ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ 乇пđƖέṥṥ(◑‿◐)
  • sevim
  • پاتوق تفريحي و سرگرمي دهكدستان
  • ورزشکده 92
  • عشق
  • آبی به رنگ احساس من
  • **اشک بهار**
  • اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
  • دهکده عشق
  • ◡‿◡✿با خنده وارد شو و بخند ◡‿◡✿
  • من میگم تو هک کن؟
  • پاتوق تو
  • عکس های خنده دار
  • دلم دریای خون آلود ، جولانگاه درد است
  • بهترین وبلاگ دنیا
  • ýĂH & ʟρʘ
  • عاشقانه های دو دختر
  • گلهای آفتاب
  • RESIDENT EVIL lover
  • كلبه من و تو
  • GAME DELOVE
  • lovely Girl
  • همراه آخر...
  • سرزمين برفى
  • آرمان همیشگی من!!؟
  • ساورا
  • ღ♥آغوش تنها♥ღ
  • دانلود رایگان
  • funny time
  • برای دلی که شکست
  • در هم بر هم
  • فرهنگ قرآن
  • ♥عشقم آیرین جون ♥
  • fazoo
  • حررررف نداره
  • بیا بخندیم
  • آموزشگاه خیاطی و گلدوزی جوادی
  • عشق کودکی ام
  • منتظران ظهور
  • Mona66 II
  • طراحی چهره تک برگ
  • بهترین منبع عکس های اچ دی با لینک مستقیم
  • گروه وبلاگ نویسی ای ان جی
  • سوگلی
  • (گروه روانشناسی ناحیه 2 اهواز)
  • شیمی برای تغییر
  • i Stand By You For Ever
  • فیس خنده
  • ღლღهمه چی از همه جا ღლღ
  • هامون پرس
  • ♂☠ دنیایی دخترونه ☠♂
  • سایه تنهایی
  • بازیگران و.......
  • دل خونه ی من
  • یلدا
  • باران که میبارد...
  • عسل بانو
  • سایه تنهایی
  • (()) × (()) × alone days (()) × (())
  • دلنوشته های من و بارون........
  • دنیای خنده
  • هر چی که فکرشو کنی!!
  • خیییییییییییییییلی جالب
  • پاتوق دخترپسرا
  • رنگارنگ
  • فروشگاه خانه و خانواده
  • ♥کــافـه گـپ♥
  • متن های عاشقانه من برای دخترم - پريسا 53
  • به خاطرحسین
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع , مطلب بگذاریم
    شما اهل کدام استان هستید
    از سایت راضی هستی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    من یک __________ هستم
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 751
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 288
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 699
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,622
  • بازدید ماه : 3,622
  • بازدید سال : 72,541
  • بازدید کلی : 1,222,454
  • کدهای اختصاصی

    ابزار نظر سنجی

    ختم صلوات

    Instagram
    ابروی ما را در گوگل نبرید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    تصویر ثابت

    تبادل لینک رایگان

    عنوان : کهنوج دانلود
    لینک : www.kahnoojdl.ir

    ابتدا ما را لینک کنید و سپس در اینجا خبر دهید