loading...
کهنوج دانلود
کینگ بازدید : 228 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود SlimBoat v1.1.46 - مرورگری ساده، سریع و قدرتمند

SlimBoat مرورگر وب با سرعت بسیار مناسب می باشد که به شما امکان وبگردی با خیال راحت را می دهد چرا که از امنیتی بالا و حفاظتی چشمگیر برخوردار است و در عین حال واسط کاربری ساده و البته کاربر پسندی هم دارد.این مرورگر نسبت به رقبای خود از امکانات زیادی برخوردار می باشد و می تواند شما را از داشتن یک مرورگر خوب بهره مند کند. حجم مناسب و سرعت بالا هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب می تواند دلیل خوبی باشد تا بسیاری از کاربران از نرم افزار را دانلود نموده و از آن برای باز کردن سایت های مختلف بهره بگیرند. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SlimBoat:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات وب
- قابلیت مسدود کردن تمامی پنجره های مزاحم
- مدیریت دانلودها و استفاده از سرعت مناسب در دانلود فایل ها
- سرعت بسیار مناسب در اجرای نرم افزار
- قابلیت نمایش شرایط آب و هوایی فعلی در نوار وضعیت مرورگر وب
- قابلیت ارسال و اشتراک صفحه ، عکس و یا متن به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی
- سازار با تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

کینگ بازدید : 320 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود کلیپ مهارهای زیبای بوفون در سال های 2000 تا 2013

پستی ویژه برای دوستداران دروازه بانی آماده کرده ایم. کلیپی زیبا از بوفون دروازه بان بسیار معروف ایتالیایی یوونتوس که سال های سال توانست به عنوان بهترین دروازه بان جهان لقب بگیرد. مهارت های فوق العاده این دروازه بان را می توانید در قالب یک کلیپ زیبا و هیجان انگیز مشاهده کنید. مهار توپ های دشوار که توسط این دروازه بان در سال های 2000 تا 2013 اتقاق افتاده است در این ویدئو قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای این کلیپ زیبا بنشینید.

کینگ بازدید : 1039 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Frozen BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|تمامی بخش های اضافی فیلم Frozen.2013.EXTRAS.720p در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Frozen 2013 cover small دانلود انیمیشن یخ زده   Frozen 2013

 

ام انیمیشن: Frozen – یخ زده

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

کینگ بازدید : 299 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Leica GEO Office v8.3.0.0.13017 - نرم افزاری برای مهندسین نقشه برداری

Leica GEO Office نرم افزار کاربردی برای پردازش فایل های نقشه برداری مناسب کار مهندسین نقشه برداری و راه سازی فراهم شده است که امکانات متعددی را در اختیار آن ها قرار می دهد. داشتن چنین نرم افزارهایی کمک می کند تا اطلاعات در کنار دقت در ثبت آن ها بهترین نتایج را برای مهندسین در برداشته باشد.
این نرم افزار که رایگان در سایت آسان دانلود ارئه شده نرم افزار کاربردی برای سهولت کار مهندسین برای مشاهده انواع فایل های نقشه برداری می باشد که امکان پردازش نقشه ها را هم به کاربران و مهندسین نیز می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Leica GEO Office :
- قابلیت مشاهده انواع فایل های نقشه برداری
- محیط کار جذاب و قدرتمند نرم افزار
- پردازش انواع فایل های نقشه برداری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

کینگ بازدید : 320 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

1317997538 crazychickentales2011rus1 دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه، افسانه ها Moorhuhn   Crazy Chicken Tales

مجموعه بازی های Crazy Chicken بسیار طرافدار دارد و میهن دانلود تا کنون افتخار داشته بهترین نمونه های آن را برای دوستداران این مجموعه قرار دهد، این بار نوبت به آخرین نسخه این مجموعه رسیده است که بسیار جالب طراحی شده است، در بازی  Crazy Chicken Tales بار دیگر در یک ماجراجویی هیجان انگیز به شخصیت دوست داشتنی جوجه دیوانه ملحق شوید.مورهان و دوستانش یک نقشه گنج پیدا کرده اند و تصمیم دارند قلعه ای را که گنج در آن قرار دارد را بیابند. شما نیز می توانید به آن ها بپوندید و شجاعت خود را در مقابله با تله های مرگبار، عبور از جنگل های مرموز، کوهستان ها، دریا و … محک بزنید. هر کدام از مراحل بازی تجربه جدیدی برای شما به دنبال خواهد داشت بعنوان مثال هنگام عبور از دریا سوار بر لاک پشت شناگر می شوید، با کوسه ها، تمساح ها و دیگر موجودات دریایی مبارزه می کنید و در کوهستان با عبور از روی یخ ها باید مراقب موجوداتی همچون خرس قطبی باشید و گوزن سواری کنید. در طول مسیر باید مراقب باشید تا سکه ها و جوایزی که قدرت های شما را افزایش می دهند را از دست ندهید. مورهان (Moorhuhn) نامی است که از طرف سازنده سری بازهای پرطرفدار جوجه دیوانه (Crazy Chicken) به شخصیت جذاب و دوست داشتنی این سری بازی ها اطلاق شده است، از اینرو تفاوتی در شیوه بازی و محیط و ویژگی های هر نسخه از بازی که با نام Moorhuhn و یا Crazy Chicken آغاز شده اند وجود ندارد.

ویژگی های مهم Crazy Chicken Tales :
- ترکیب سبک بازی ماجراجویی، تیراندازی و پرشی
- محیط سه بعدی
- دارای حالت های مختلف بازی
- وجود بیش از 12 رقیب در محیط بازی
- مناسب برای تمام سنین
- کاراکترهای خنده دار
- و …

کینگ بازدید : 216 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Speed نرم افزار بهینه سازی سرعت ویندوز Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6 0 2 0

Uniblue SpeedUpMyPC 2014 6.0.2.0 نرم افزاری است برای کسانی که سخت افزار آنها زیاد قوی نیست میتواند سرعت انها را بالا ببرد و کار کردن با سیستم را راحت تر کند.و این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعت میباشد.و شما بعد از نصب این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید که سرعت سیستم شما به صورت چشم گیری افزایش مییابد.از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به سرعت بسیار بالا در اسکن وافزایش سرعت کار با رایانه وافزایش فضای هارد دیسک با استفاده از قابلیت File Clean Up  میتوان اشاره کرد.برای دانلود این نرم افزار با لینک مستقیم از میهن دانلود به ادامه مطلب بروید.

کینگ بازدید : 318 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Memoria PC-RELOADED

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

کینگ بازدید : 268 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

dvd دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

کینگ بازدید : 206 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴|

 

office 2013 final cover دانلود آفیس ۲۰۱۳ آپدیت شده تا تاریخ فوریه 2014 – Microsoft Office Professional Plus 2013 February 2014

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • mohamadtataloo
  • اموزش طراحی چت روم
  • تاپ پیک وان
  • بزرگترین سایت گالری عکس و فیلم و آهنگ ایران
  • هر چی دلت میخواد اینجا هست...
  • وبلاگ دانلود
  • به ساعت ترین مرجع موزیک
  • آهنگساز
  • آهنگساز
  • اینجادست تقدیرمینویسد♥ردپای عشق♥
  • سـتـاره دانـلـود
  • دانلود فيلم هاي جديد با لينک مستقيم
  • آرتــیــن دانــلـــود،مرجع دانلود فـــارســـی زبانـان
  • هیئت منتظران موعود
  • میهن فراز
  • ღتنهاترین تنهای تنهاღ
  • Asia Gamer | دنیای بازی های رایانه ای
  • ایزدخواست دروازه تمدن دیرینه فارس
  • همه چی دانلود
  • گوهر دانش
  • تراختور
  • درددل
  • ♥ پروانه كوچولو ♥
  • ترانه های دلم برای یاسمین
  • دنياي تنهايي من...
  • بی حساب و کتاب
  • از عشق تا دلتنگی
  • خواندنی هایی که لازم داریم
  • ·٠•●♥ ஜعاشقانهஜ♥●•٠·
  • ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ 乇пđƖέṥṥ(◑‿◐)
  • sevim
  • پاتوق تفريحي و سرگرمي دهكدستان
  • ورزشکده 92
  • عشق
  • آبی به رنگ احساس من
  • **اشک بهار**
  • اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
  • دهکده عشق
  • ◡‿◡✿با خنده وارد شو و بخند ◡‿◡✿
  • من میگم تو هک کن؟
  • پاتوق تو
  • عکس های خنده دار
  • دلم دریای خون آلود ، جولانگاه درد است
  • بهترین وبلاگ دنیا
  • ýĂH & ʟρʘ
  • عاشقانه های دو دختر
  • گلهای آفتاب
  • RESIDENT EVIL lover
  • كلبه من و تو
  • GAME DELOVE
  • lovely Girl
  • همراه آخر...
  • سرزمين برفى
  • آرمان همیشگی من!!؟
  • ساورا
  • ღ♥آغوش تنها♥ღ
  • دانلود رایگان
  • funny time
  • برای دلی که شکست
  • در هم بر هم
  • فرهنگ قرآن
  • ♥عشقم آیرین جون ♥
  • fazoo
  • حررررف نداره
  • بیا بخندیم
  • آموزشگاه خیاطی و گلدوزی جوادی
  • عشق کودکی ام
  • منتظران ظهور
  • Mona66 II
  • طراحی چهره تک برگ
  • بهترین منبع عکس های اچ دی با لینک مستقیم
  • گروه وبلاگ نویسی ای ان جی
  • سوگلی
  • (گروه روانشناسی ناحیه 2 اهواز)
  • شیمی برای تغییر
  • i Stand By You For Ever
  • فیس خنده
  • ღლღهمه چی از همه جا ღლღ
  • هامون پرس
  • ♂☠ دنیایی دخترونه ☠♂
  • سایه تنهایی
  • بازیگران و.......
  • دل خونه ی من
  • یلدا
  • باران که میبارد...
  • عسل بانو
  • سایه تنهایی
  • (()) × (()) × alone days (()) × (())
  • دلنوشته های من و بارون........
  • دنیای خنده
  • هر چی که فکرشو کنی!!
  • خیییییییییییییییلی جالب
  • پاتوق دخترپسرا
  • رنگارنگ
  • فروشگاه خانه و خانواده
  • ♥کــافـه گـپ♥
  • متن های عاشقانه من برای دخترم - پريسا 53
  • به خاطرحسین
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع , مطلب بگذاریم
    شما اهل کدام استان هستید
    از سایت راضی هستی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    من یک __________ هستم
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 751
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 288
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 699
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,670
  • بازدید ماه : 3,670
  • بازدید سال : 72,589
  • بازدید کلی : 1,222,502
  • کدهای اختصاصی

    ابزار نظر سنجی

    ختم صلوات

    Instagram
    ابروی ما را در گوگل نبرید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    تصویر ثابت

    تبادل لینک رایگان

    عنوان : کهنوج دانلود
    لینک : www.kahnoojdl.ir

    ابتدا ما را لینک کنید و سپس در اینجا خبر دهید