loading...
کهنوج دانلود
کینگ بازدید : 500 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (3)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

کینگ بازدید : 320 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

Google Chorme یکی دیگز از محبوب ترین و قدرتمند ترین مرورگر های دنیا بعد از موزیلا فایر فاکس می باشد.این نرم افزار هم تقریبا ویژگی های موزیلا فایرفاکس را دارد اما ظاهر آن کلی فرق می کند.این نرم افزار بسیار سریع و سبک می باشد.قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.اگر می خواهید شما هم جزء یکی از کاربرانی که از این مرورگر را استفاده می کنند باشید پس هم اکنون می توانید آن را از کهنوج دانلود دریافت نمایید.

کینگ بازدید : 251 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (2)

این برنامه دارای کارهای گرافیکی بسیار زیبا و رنگ بندی خیره کننده میباشد که شما را حتما شگفت زده خواهد کرد.
علاوه بر آنچه که گفته شد از جمله ویژگی های این برنامه، میتوان به نمایش مناسبت های روزانه، ایام های تعطیل و وجود دسته ای از ماه های سال ۱۳۹۳ برای دسترسی سریع تر اشاره کرد.
اگر شما هم به دنبال یک تقویم فارسی، شمسی و مناسب برای سال آینده هستید پیشنهاد میکنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود برنامه تقویم ۹۳ Calender 93 V1.0.03.6 out of 5 based on 19 ratings 

کینگ بازدید : 194 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

کینگ بازدید : 606 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (2)

Adobe Muse CC 7.3 نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.ساخت اسلایدشو به صورت کاملا حرفه ای با افکت های مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر گرافیکی کاربر بر تمامی امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ایجاد از عکس ها و تطبیق آنها با دنیای وب و همچنین کنترل فونت های استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که میتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشیاء و فایل های پیوستی نظیر نقشه های گوگل و فید های فیس بوک نیز در نرم افزار به طور کامل پشتیبانی شده است.

کینگ بازدید : 193 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

کینگ بازدید : 232 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

امروزه شبکه های تورنت به یکی از قدرتمندترین شبکه های اشتراک فایل تبدیل شده است. شما میتوانید با استفاده از این گونه شبکه های اشتراکی فایلهای حجیم خود را در سرتاسر حهان با دیگران به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری و مدیریت فایلها و دانلود فایل از تورنت نیازمند به نرم افزاری به نامµTorrent می باشد.که با نصب آن قادر به دانلود کردن فایلها، اشتراک گذاری، مدیریت و... با سرعت بالا جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده می باشید.طراحی نرم افزار µTorrent بگونه ای است که میزان بسیار کمی از حافظه هارد، رم و CPU را اشغال می کند و در عین حال بصورت کارآمدی قابلیتهای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کینگ بازدید : 481 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

XMedia Recode مبدل مالتی مدیا که برای تبدیل ده ها فرمت ویدئویی می باشد. این نرم افزار از فرمت های خاص ویدئو موبایل نیز پشتیبانی می کند. از آنجایی که این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد لذا شما را به اشتباه می اندازد پس دقت کنید که سادگی این نرم افزار شما را به اشتباه نیندازد.این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی می کند و با دارا بودن تنظیمات مختلف دستان شما را برای تبدیل فرمت ها کاملا باز می گذارد. پلیر داخلی نرم افزار با امکان پیش نمایش از ویدئوها هم از جمله دیگر قابلیت هایی است که در این نرم افزار کم حجم، سبک و کاملا رایگان ارائه شده است. امکاناتی نظیر تغییر رنگ، نور، اندازه تصاویر، تغییر کیفیت و... هم در این نرم افزار به چشم می خورد که بسیار مهم و کلیدی خواهد بود.

کینگ بازدید : 243 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

1393/1/18 - تغییرات:
نسخه جدید و رسمی آپدیت مایکروسافت جایگزین شد.
- نسخه ارائه شده برای دانلود دارای تمامی آپدیت ها تا تاریخ 5 فروردین ۱۳۹۳ میباشد.

نسخه ارائه شده برای دانلود Windows 8.1 Core / Pro / ProWMC / Enterprise / AIO 20in1نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه تمامی آپدیت های ارائه شده توسط مایکروسافت میباشد. مایکروسافت ویندوزی آماده کرده که واسط گرافیکی بهتری نسبت به ویندوز 7 دارد و از سویی هم بواسطه بهینه سازی های انجام شده سرعت و کارآیی آن افزایش یافته در حالی که انبوهی از قابلیت های جدید و نو در آن استفاده شده است. طراحی واسط گرافیکی به نوعی بوده که بتوان علاوه بر کامپیوترهای شخصی، برروی انواع تبلت ها هم نصب و اجرا شود و با معرفی تبلت مایکروسافت مطمئنا باید منتظر دنیای جدیدی از سیستم های رایانه ای باشیم. 

کینگ بازدید : 255 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (3)

Norton AntiVirus / 360 / Internet Security – عنوان محصولات امنیتی شرکت Symantec می باشند که هریک برای محافظت کامپیوتر شما در مقابل هرگونه تهدید آنلاین و یا آفلاینی طراحی شده اند . این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۴ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.

کینگ بازدید : 337 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (2)

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

LEGO The Hobbit XBOX360-COMPLEX

تعداد صفحات : 69

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • mohamadtataloo
  • اموزش طراحی چت روم
  • تاپ پیک وان
  • بزرگترین سایت گالری عکس و فیلم و آهنگ ایران
  • هر چی دلت میخواد اینجا هست...
  • وبلاگ دانلود
  • به ساعت ترین مرجع موزیک
  • آهنگساز
  • آهنگساز
  • اینجادست تقدیرمینویسد♥ردپای عشق♥
  • سـتـاره دانـلـود
  • دانلود فيلم هاي جديد با لينک مستقيم
  • آرتــیــن دانــلـــود،مرجع دانلود فـــارســـی زبانـان
  • هیئت منتظران موعود
  • میهن فراز
  • ღتنهاترین تنهای تنهاღ
  • Asia Gamer | دنیای بازی های رایانه ای
  • ایزدخواست دروازه تمدن دیرینه فارس
  • همه چی دانلود
  • گوهر دانش
  • تراختور
  • درددل
  • ♥ پروانه كوچولو ♥
  • ترانه های دلم برای یاسمین
  • دنياي تنهايي من...
  • بی حساب و کتاب
  • از عشق تا دلتنگی
  • خواندنی هایی که لازم داریم
  • ·٠•●♥ ஜعاشقانهஜ♥●•٠·
  • ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ 乇пđƖέṥṥ(◑‿◐)
  • sevim
  • پاتوق تفريحي و سرگرمي دهكدستان
  • ورزشکده 92
  • عشق
  • آبی به رنگ احساس من
  • **اشک بهار**
  • اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
  • دهکده عشق
  • ◡‿◡✿با خنده وارد شو و بخند ◡‿◡✿
  • من میگم تو هک کن؟
  • پاتوق تو
  • عکس های خنده دار
  • دلم دریای خون آلود ، جولانگاه درد است
  • بهترین وبلاگ دنیا
  • ýĂH & ʟρʘ
  • عاشقانه های دو دختر
  • گلهای آفتاب
  • RESIDENT EVIL lover
  • كلبه من و تو
  • GAME DELOVE
  • lovely Girl
  • همراه آخر...
  • سرزمين برفى
  • آرمان همیشگی من!!؟
  • ساورا
  • ღ♥آغوش تنها♥ღ
  • دانلود رایگان
  • funny time
  • برای دلی که شکست
  • در هم بر هم
  • فرهنگ قرآن
  • ♥عشقم آیرین جون ♥
  • fazoo
  • حررررف نداره
  • بیا بخندیم
  • آموزشگاه خیاطی و گلدوزی جوادی
  • عشق کودکی ام
  • منتظران ظهور
  • Mona66 II
  • طراحی چهره تک برگ
  • بهترین منبع عکس های اچ دی با لینک مستقیم
  • گروه وبلاگ نویسی ای ان جی
  • سوگلی
  • (گروه روانشناسی ناحیه 2 اهواز)
  • شیمی برای تغییر
  • i Stand By You For Ever
  • فیس خنده
  • ღლღهمه چی از همه جا ღლღ
  • هامون پرس
  • ♂☠ دنیایی دخترونه ☠♂
  • سایه تنهایی
  • بازیگران و.......
  • دل خونه ی من
  • یلدا
  • باران که میبارد...
  • عسل بانو
  • سایه تنهایی
  • (()) × (()) × alone days (()) × (())
  • دلنوشته های من و بارون........
  • دنیای خنده
  • هر چی که فکرشو کنی!!
  • خیییییییییییییییلی جالب
  • پاتوق دخترپسرا
  • رنگارنگ
  • فروشگاه خانه و خانواده
  • ♥کــافـه گـپ♥
  • متن های عاشقانه من برای دخترم - پريسا 53
  • به خاطرحسین
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع , مطلب بگذاریم
    شما اهل کدام استان هستید
    از سایت راضی هستی
    طرفدار کدام خواننده هستید؟
    من یک __________ هستم
    پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 751
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 288
  • بازدید امروز : 402
  • باردید دیروز : 699
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,902
  • بازدید ماه : 3,902
  • بازدید سال : 72,821
  • بازدید کلی : 1,222,734
  • کدهای اختصاصی

    ابزار نظر سنجی

    ختم صلوات

    Instagram
    ابروی ما را در گوگل نبرید
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    تصویر ثابت

    تبادل لینک رایگان

    عنوان : کهنوج دانلود
    لینک : www.kahnoojdl.ir

    ابتدا ما را لینک کنید و سپس در اینجا خبر دهید